بازگشت پاناسونیک به بازارهای جهانی

پاناسونیک که عرصه بازاریابی جهانی تلفن های هوشمند را از سال 2006 ترک نموده و فقط بر بازار ژاپن تمرکز داشت در نظر دارد دوباره به دوران اوج خود بازگردد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران از Ciol، شرکت پاناسونیک بازاریابی تلفن های هوشمند و هندستهای خود را از سال 2012 در خارچ از ژاپن نیز آغاز خواهد نمود.

پاناسونیک انتظار دارد تا سال 2015 حدود 15 میلیون دستگاه از تلفن های هوشمند خود را صادر نماید و در نظر دارد تا تلفن های هوشمندی مبتنی بر سیستم عامل آندروید گوگل را نیز عرضه دارد.

/ 0 نظر / 5 بازدید